“ŞERİAT ÖZLEMİ ÇEKEN KADINLARA ATFONULUR”

 “ŞERİAT ÖZLEMİ ÇEKEN KADINLARA ATFONULUR”

 “ŞERİATÇI KADINLARA ATFONULUR”

Aşağıdaki gerek kur-an gerek dünyaca ünlü Hadis ve Fıkıh ulemasının kadınlarla ilgili şeriat hükümlerinden bazıları aşağıda gösterilmiştir. * Kocasının cinsel arzularını yerine getirmeyen kadını melekler sabaha kadar nal etler, Şeytanla eş olur.
“Sahih-i-Buharı Muhtasarı Cilt9.33 35-6 Hadis No:1337”
*Kadınlara danışın, fakat dediklerinin aksini yapın.
“Gazeli Kimya-ı(1979) 118”
*Tanrı kadını aklen ve dinen DUN (Eksik)Yaratmıştır. Erkek de ona üstün kılınmıştır. Kadın Erkeğin emrine verilmiştir.
“Gazali ve Abu Suud”Hadisi.
* “Mukadderatını bir kadının eline veren bir millet iflah olamaz. ”Kadınlar bir toplumun reisi ,kadı ve imam olamaz.
“Diyanet işleri başkanlığının yayınladığı Buharı Muhtasarı 440 Sayfa 1660 sayılı hadis”
*Kadın şirretlik yaparsa kocası önce ikaz eder, sonra yatağını ayırır, sonrada döver.
“Nisa Suresi:34”
*Mirasta erkeğin payı iki kadının payı kadardır.
“Nisa suresi:11-176” “sahih-i Cilt 12 Sayfa 243”
*Şahitlik için iki erkek şahit gerekir. iki erkek olmadığında biri erkek olma şartı ile diğer erkeğin yerine iki kadın şahit gereklidir. Yani bir erkeğin şahitliği iki kadının şahitliğine bedeldir.
“Bakara suresi:282”
*Erkek hoşuna giden kadınlarla iki, üç dörde kadar evlene bilir. Evlenmeye gücü yetmeyenler ellerindeki mümin cariyelerden biri ile evlensin.
“Nisa suresi:3-25”
*Üç kimse vardır ki onlara yumuşak davranırsan onlar sana ihanet eder. Sert davranırsan sana iyilik ederler. Kadın, hizmetkar, ve işçidir.
“Gazali (1975)-111-117”
*Kadınları süslenmekten ve erkeklerin bulundukları yerlere, meclislere gitmekten men etmek dinsel görevdir.
*Kadınlar erkeklerin karşılarına şeytan gibi çıkarlar.
“Gazali den hadis”
*Ölen bir kadının ardından üç günden fazla yas tutulmaz. Eğer ölen koca ise karısının dört ay on gün yas tutması gerekir.
“Sahih-i Buhara muhtasarı 226,11-211”
*Namaz kılınırken bir taş atımı mesafeden kadın Eşek Köpek ve domuz geçerse namaz bozulur.
“Sahih-i Buhara Muhtasarı Hadis:244-5”
*Kim ki kendini karısının kölesi yapar o mutlaka sapıktır. Tanrı kocaya karısının üzerinde mutlak hakimiyet tanımıştır. Şayet koca bu durumu ters yüz edecek olursa bu durumda şeytana itaat etmiş olur.
“Gazali ihyau(1975) 117-118”
*Kadınlar arasında bir Saliha kadın yüz tane siyah karga arasında alaca bir kargaya benzer.
“İbid:119-120”
*Cehennemin ekseriyetini kadınlar teşkil eder.
“İbn- Ab bas Rivayeti Sahih-i Buhara Muhtasarı:224 Hadis No:27-ve Gazali”
*Tüm bunlar (1400) yıldan beri tüm İslam ülkelerinde uygulanan Kur’an ya da hadislere dayalı hükümlerdir.

Hepsi mehaz verilerek belgeleniyor. Eğer Buhari Gazali gibi ünlü İslam ulema ve imamlarının yazdığı bu hadis ve tefsirler doğru değilse din otoritelerinden, oluşan bir din şurasının bunları red etmesi gerekirdi. Aksine diyanet işleri başkanlığının, yayınlarında bile bunların çoğu yer alıyor.
Görülüyor ki şeriatta kadın erkeğin zevk ve arzularını yerine getiren sadece doğuran bir yaratık, mertebesindedir.

Kadına toplum içinde düşen, üreten yönlendiren bir kişilik hak ve özgürlük tanınmamıştır. Şeriat erkekleri mutlu eden hükümlerle doludur.

Tüm bu hükümler asırlardır, Sultanlar, Halifeler, Şeyhler, din adamı hacı hoca takımı ve erkek müminlerin hepsinin işine gelmiş, bu hükümlerden ala bildiğine yararlanmış tadını çıkarmışlardır.

Ama zaman ve zemine göre de bunları güya tevil eden hafifleten zorlama yorumlarla da idari maslahat eylemektense geri kalmamışlardır.
Örneğin kadın dövmeyi,inciterek değil hafif çe dövülmesi şeklinde yorumlamışlardır.

Dört evliliği ise dört kadını bir arada idare etmenin güçlüğünü belirten hükümlerle zorlaştırıldığını ileri sürerek zevahiri kurtarmaya çalışmışlardır.

Oysa şeriatta erkeğe, hiç bir sebep göstermeden hiçbir merciden karar istihsal etmeden boşanma hakkı tanımamıştır..

Tüm bu şeriat hükümlerinin geçerliliği İran Suudi Arabistan, gibi bir çok İslam ülkesinde deki uygulamalarla çok iyi kanıtlanmaktadır. Her ne kadar kadınlarınıza iyi muamele ediniz gibi bazı hükümler varsa da bu onların hak ve özgürlükleri ya da erkeklere eşit kılınmaları ile ilgili değildir. Onlara acıyınız merhamet ediniz anlamındadır.
Şimdi şeriat isteyen türbanlı üniversiteli öğrencilere tahsil terbiye görmüş, şeriatçı hanımlara sormak lazım siz bunları hak ediyor musunuz?, veya bunları biliyor musunuz,? ve bunları bile bile mi şeriatı savını yosunuz. eğer bunları bile bile şeriatı istiyor savunuyor sanız, demek ki erkeklerin kocalarınızın size yaptıklarını sizi aşaladıklarını hak ediyorsunuz.

Not:bu yazıyı,8 mart 1998,Kemal Baytaş köşesine yazmıştır bende bu yazıyı siz şeriat özlemi çeken bayanlar için yayınlama gereği duydum..

Şinasi KARACA..  saskara-sinasi@hotmail.com.

 

https://www.saskarahaber.com/seriat-ozlemi-ceken-kadinlara-atfonulur/ linkinden çıktı edilmiştir.
Sayfayı yazdırmak için TIKLAYIN! Kapat